Tuesday, 12 June 2012

Monya


This is a nifty flash series, that you guys should check out. Quite an old animations but still funny though.
(The Series will be updated from times to times)




                                                      The Opening Series


video




                                                               Episode 1

video









If u got time, feel free to view this page






Boys vs Girls (see the difference)























P/S: words sometimes no need for the explanation. What you see can explain everything though (._.)b



If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us


How to make a woman happy?


How to make a woman happy?


It seems not so difficult! You should only be:

1) Father
2) Comrade
3) Lover
4) Brother
5) Friend
6) Owner
7) Teacher
8) Cook
9) Roofer
10) Sanitary engineer
11) Mechanic
12) Decorator
13) Stylist
14) Sexopatologist
15) Gynaecologist
16) Psychologist
17) Psychiatrist
18) Therapist
19) Bold
20) Organizer
21) Good Father
22) Cleanly
23) Friendly
27) Careful
28) Gallant
29) Intelligent
30) Educated
31) with a sense of humor
32) Inventive
33) sporty
34) Strong
35) Understandable
36) Acquiescent
37) Tolerant
38) Lenient
39) Cautious
40) Soft
41) Relaxed
42) Ambitious
43) Decided
44) Reliable
45) Infatuated
46) Polite
47) Very Good Father
48) .....
etc.

not forgetting this:

49) often to say compliments
50) love to engage in shopping
51) no scandals and not to look for problems
52) to be rich
53) do not irritate her
54) do not look at other girls

At the same time, you must:

55) be attentive to her
56) not be jealous
57) get along with her mother
58) find time for her,.. leaving the space for her, worrying about her...

VERY IMPORTANT:

59) Do! Not to forget the dates of:

Birthday
First rendezvous
Betrothal
Wedding

Unfortunately, even strictly observing all the rules, her happiness ... is not guaranteed,
because she can stifle with perfectness of her partner and escape with the first one comes across:
rabble-alcoholic- philanderer

How to make a Man happy?
It seems unrealizable:

1) to cook for him
2) to sleep with him
3) to leave him alone

P/S: u can deny it,but deep inside u know it is the truth (._.)'


If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us

How men get into trouble !!!



One day, while a woodcutter was cutting a branch of a tree above a river, his axe fell into the river. When he cried out, the Lord appeared and asked, "Why are you crying?"

The woodcutter replied that his axe has fallen into water, and he needed the axe to make his living.

The Lord went down into the water and reappeared with a golden axe.

"Is this your axe?" the Lord asked.


The woodcutter replied, "No."

The Lord again went down and came up with a silver axe. "Is this your axe?" the Lord asked.

Again, the woodcutter replied, "No."

The Lord went down again and came up with an iron axe.

"Is this your axe?" the Lord asked.

The woodcutter replied, "Yes."

The Lord was pleased with the man's honesty and gave him all three axes to keep, and the woodcutter went home happy.

******

Some time later the woodcutter was walking with his wife along the riverbank, and his wife fell into the river.

When he cried out, the Lord again appeared and asked him, "Why are you crying?"

"Oh Lord, my wife has fallen into the water!"

The Lord went down into the water and came up with Jennifer Lopez.

"Is this your wife?" the Lord asked.

"Yes," cried the woodcutter.

The Lord was furious. "You lied! That is an untruth!"

The woodcutter replied, "Oh, forgive me, my Lord.. It is a misunderstanding.

You see, if I had said 'no' to Jennifer Lopez , You would have come up with ANGELINA JOLIE. Then if I said 'no' to her, you would have come up with my wife. Had I then said 'yes,' you would have given me all three.
Lord, I am a poor man, and am not able to take care of all three wives, so THAT'S why I said yes to Jennifer Lopez."

P/S:Whenever a man lies, it is for a good and honorable reason, after thinking all the consequences…



If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us



WHY DIDN'T SOMEBODY THINK OF THIS BEFORE?








































If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us



Monday, 11 June 2012

FAQ's FZ's Cosmetic

FAQs

1)Adakah produk ini sesuai diambil oleh semua peringkat umur?

Sudah tentu produk ini tidak sesuai untuk kanak-kanak. Namun, produk ini sesuai diamalkan untuk pengguna berumur 15 tahun dan ke atas.


2)Bolehkah pengguna wanita mengambil produk ini ketika datang bulan atau haid?

Sudah tentu boleh. Produk ini tidak akan memberikan sebarang kesan sampingan kepada wanita yang datang bulan atau haid. Maka, mereka boleh mengambil produk ini pada bila-bila masa sahaja. Ini adalah kerana ramuan yang digunakan dalam produk ini adalah herba-herba yang semulajadi sahaja tanpa sebarang bahan kimia atau sintetik.


3)Berapakah botol produk ini yang harus diamalkan untuk mendapat kesannya?

Tidak menentu. Biasanya, pengguna kita akan dapat kesannya dalam masa seminggu, namun ia bergantung pada setiap individu yang mengamalkannya kerana setiap individu mempunyai tahap kesihatan dan kadar metabolisme badan yang berbeza-beza. Ia juga bergantung pada berapa banyak air masak yang diambil setiap hari. Di sini, kami mewajibkan pengguna untuk mengambil air masak sekurang-kurangnya 3000ml. Namun, pengamalan yang berterusan adalah digalakkan bagi mengekalkan bentuk badan yang ideal.


4)Apakah kesan selepas pengambilan produk ini?

Kesan-kesannya berlainan mengikut taraf sistem individu. Kebanyakkan pengguna akan mengalami perpeluhan dan juga pembuangan air kecil yang kerap. Ini adalah kesan daripada mengambil pil-pil D’sylim yang membantu melancarkan pembuangan toksin dan lemak yang berlebihan dari badan. Namun, pengguna seharusnya meminum air masak sekurang-kurangnya 3 liter untuk memastikan produk ini berkesan dalam badan.


5)Adakah produk ini selamat di ambil untuk pengguna yang mengalami sebarang penyakit yang serius atau tidak serius?

Ya. Ia adalah selamat untuk semua pengguna. Namun, jika pengguna menghidapi penyakit darah tinggi atau ibu menyusukan anak, pengguna boleh mengambil jamu ini dengan mengambil 3 kapsul sahaja. Jika pengguna mengalami situasi selain dari yang dinyatakan, mereka boleh mengambil 6 biji kapsul seperti biasa.


6)Adakah produk ini mempunyai kesan sampingan?

Tidak. Produk ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan jika diambil. Ia amat selamat untuk dimakan kerana kandungannya yang terdiri dari herba-herba dan bahan-bahan semulajadi yang tidak akan mendatangkan kemudaratan pada masa-masa akan datang.


7)Apakah ramuan utama D’sylim?

Setiap 400g kapsul D’sylim mengandungi Zinggiber Officanale, Fructus Tamarindi Pulpa, Folium Cassia Augustifolia, Folium Cassia Alata, dan Semen Nigella Sativa.


8)Adakah produk ini selamat untuk diambil oleh wanita mengandung?

Produk ini adalah dilarang untuk diambil oleh wanita mengandung. Ini adalah kerana wanita mengandung memerlukan zat dan protein yang secukupnya. Walaupun produk ini mengandungi herba-herba semulajadi, namun produk ini adalah bertujuan untuk menurunkan berat badan pengguna dan amatlah tidak sesuai untuk wanita mengandung. Namun, pengguna boleh mengambil produk ini setelah bersalin nanti untuk mendapatkan berat badan yang ideal kembali.


9)Adakah pengguna perlu berlapar atau berpantang makan jika mengamalkan produk ini?

Tidak. Pengguna tidak perlu berlapar atau berpantang makan jika pengguna mengamalkan produk ini. Namun, harus ditekankan bahawa pengguna diwajibkan untuk meminum air masak sekurang-kurangnya 3 liter setiap hari. Ini adalah untuk memastikan proses pembuangan toksik dan lemak dalam badan berjalan lancar dan berkesan.



Untuk tempahan atau pertanyaan:
*email ke fzcosmeticon9@gmail.com
*comment kt page ni
*pergi ke page FB Pengedar FZ's Cosmetic n hantar private message

If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us

TESTIMONI PENGGUNA FZ’S COSMETIC

TESTIMONI JAMU D’SYLIM



NORZILLA SALLEH, KUALA TERENGGANU
HP: 019-9326***
BRT SBLM: 69KG - BRT SKG: 58KG
Salam sejahtera, sblm ini saya menghadapi mslh brt bdn yg mendadak naik selepas bersalin. Bermacam-macam produk telah saya cuba & sanggup menghabiskan duit utk kurus, selepas di perkenalkan dgn FZ'S HERBS D'SYLIM, brt bdn saya sblm ini 69kg telah turun 58kg dlm masa 2 bln. Allahamdulillah saya bersyukur tak terhingga krn di pertemukan dgn D'SYLIM. Skg saya meneruskan mkn D'SYLIM.


ILA , BESUT, TERENGGANU
HP: 014-8108***
BRT SBLM: 89KG - BRT SKG: 84KG
Salam, dgn berat bdn saya 89kg tdk mustahil dlm masa terdekat ini utk trn 5kg dgn hanya memakan D'SYLIM dlm masa 2 minggu tak sampai 1 botol alhadulillah saya bersyukur sgt krn di perkenalkan dgn FZ'S HERBS JAMU D'SYLIM. Saya akan meneruskan mkn D'SYLIM sehingga target saya utk trn brt bdn kpd 60kg TERCAPAI.


Salma Majid, umur 30-an
Alor Lintang, Jertih.
014-8037***
Pengguna mempunyai 3 orang anak.
Sebelum :
Masalah utama saya adalah untuk mengekalkan berat badan ideal 50-55kg dan pada suatu ketika mencecah sehingga 68kg.
Masalah lemak terkumpul di perut dan peha sehingga seluar pun kena pakai saiz XL.
Selepas :
Saya mengamalkan D’Sylim 4 biji setiap malam. Dalam masa 2 bulan, berat badan turun sebanyak 10kg dan alhamdulillah saya dapat mengekalkan berat badan ideal.
Masalah lemak terkumpul di perut dan peha tiada lagi.
Badan terasa lebih ringan, lebih sihat dan lebih bertenaga.



TESTIMONI JAMU WANE-TA





IDA MUSTAFFA , BESUT TERENGGANU
HP: 012-9387***
Saya telah mencuba berbagai produk utk mendapatkan zuriat tetapi tdk berhasil setelah menggunakan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA DLM MASA 2 bulan dgn izin ALLAH S.W.T saya di sahkan hamil.


ZAKIAH OMAR
HP: 013-9681***
Suami memuji hubungan intim makin hebat.


NORAZIAH SULAIMAN
HP: 012-6196***
Salam, sblm ini saya menghadapi masalah keputihan yg teruk serta masalah peranakan yg selalu terasa sakit ketika bersama suami. Tapi selepas mencuba FZ'S HERBS JAMU WANE-TA dlm 1 botol saya dapati keputihan teruk yg saya alami sblm ini tlh hilang & tak gatal lg. Masalah peranakan saya jg tlh kembali sht. suami saya memuji saya & berpesan agar saya meneruskan makan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA ini.



TESTIMONI SMS


PUAN AZURA, KUALA PILAH NEGERI SEMBILAN
HP : 017-3930***
Salam, kak wan memang bagus sabun kulit kayu manis tu. Suami saya yg mengidap resdung setelah sekian lama telah beransur pulih stelah mengamalkan sabun tu selama dua minggu. Dia kini tak seperti dulu selalu berhingus. Terima kasih. Saya juga menggunakan sabun beras ternyata ianya juga ok.

HP: 010-8943***
Salam kak wan, apa kaba, syukur Alhamdulillah dslyem tu ok, cuma perut ni ssah nak kempis, kadang2 nampak kempis, kadang2 perut buncit, perut ni byk angina, silap je mkn kembung perut…tp buang air bsr ok, angina byk keluar, tp perut ni x jg kempis, tp sya ttap yakin dslyem ni mmang blh, Cuma tindak blsnya lambat skt..tp sya ok..terima kasih kak wan.

HP: 017-6556***
Salam sya dah menggunakan D-slim selama 3 minggu, memang Nampak keberkesanannya, perut sya dah mula mengempis, berat badan dah turun sebanyak 6 kilo, pembuangan air besar lanca, t/kasih kak wan, sya akan terus menggunakan produk ini..

HP : 017-2753***
Slam, saya sudah menggunakan sbun beras memang berkesan. Dulu kulit muka kusam. Sekarang dah cerah. Kawan kawan sebuk bertanya. Sekarang rakan nak mencuba pula. Tq kak wan.

HP: 019-9440***
Salam k.wan, keadaan sya dh jadi sedia kala dh. Klu dlu sya nak baju kebaya rasa malu. Sbb perut sya mcm org mengandung. Skg ni xlg. Klau dulu saya pakai bju kebaya dkt lengan ketat, perut buncit & klau nak kancing bju x bleh. Tapi skrg Alhamdulillah… tq FZs.


HP: 019-4203***
Alhamdulilah….lps sya gunakn sbun bras perang tu pda bby sya ruam pnsnya dh ilang skrg ni tggl bks ruam yg dh kering itu pun dh malap dh, malah suami pula dah hilang tompok2 hitam d kebanyakan bdn dia klu dlu ada kla gtal bla gru tompok2 itam tu akn jd brdbu halus (putih) dlu tya doctor ingat kn kurap doctor kta bkn dia bg ubt spu tp x juga ilang tp skrg dh x de sjk guna sbun tu…Cuma skrg ni tggh lihat anak remaja sya yg menghadapi resdung muka dia pun byk jerawat, wlupun blm hlg spnuhnya tp dah mula brkurangan.. dh x krp brsin… dlu truk sngt sya akn truskn ke2nya brtrusan…. Terima ksh Puan Wan.

HP: 012-8417***
Salam kak.. Alhamdllah berat sy trun 5kg.. tp kn kak klu sy mkn tablet 2 tgh mlm mst sy buat air bsar.. kdg2 pg2 wktu nk solat subuh..
Trime kak wan, Dslyim btl2 berkesan.

(p/s: Semua testimoni ini adalah original tanpa sebarang edit)


Untuk tempahan atau pertanyaan:
*email ke fzcosmeticon9@gmail.com
*comment kt page ni
*pergi ke page FB Pengedar FZ's Cosmetic n hantar private message

If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us