Monday 11 June 2012

TESTIMONI PENGGUNA FZ’S COSMETIC

TESTIMONI JAMU D’SYLIM



NORZILLA SALLEH, KUALA TERENGGANU
HP: 019-9326***
BRT SBLM: 69KG - BRT SKG: 58KG
Salam sejahtera, sblm ini saya menghadapi mslh brt bdn yg mendadak naik selepas bersalin. Bermacam-macam produk telah saya cuba & sanggup menghabiskan duit utk kurus, selepas di perkenalkan dgn FZ'S HERBS D'SYLIM, brt bdn saya sblm ini 69kg telah turun 58kg dlm masa 2 bln. Allahamdulillah saya bersyukur tak terhingga krn di pertemukan dgn D'SYLIM. Skg saya meneruskan mkn D'SYLIM.


ILA , BESUT, TERENGGANU
HP: 014-8108***
BRT SBLM: 89KG - BRT SKG: 84KG
Salam, dgn berat bdn saya 89kg tdk mustahil dlm masa terdekat ini utk trn 5kg dgn hanya memakan D'SYLIM dlm masa 2 minggu tak sampai 1 botol alhadulillah saya bersyukur sgt krn di perkenalkan dgn FZ'S HERBS JAMU D'SYLIM. Saya akan meneruskan mkn D'SYLIM sehingga target saya utk trn brt bdn kpd 60kg TERCAPAI.


Salma Majid, umur 30-an
Alor Lintang, Jertih.
014-8037***
Pengguna mempunyai 3 orang anak.
Sebelum :
Masalah utama saya adalah untuk mengekalkan berat badan ideal 50-55kg dan pada suatu ketika mencecah sehingga 68kg.
Masalah lemak terkumpul di perut dan peha sehingga seluar pun kena pakai saiz XL.
Selepas :
Saya mengamalkan D’Sylim 4 biji setiap malam. Dalam masa 2 bulan, berat badan turun sebanyak 10kg dan alhamdulillah saya dapat mengekalkan berat badan ideal.
Masalah lemak terkumpul di perut dan peha tiada lagi.
Badan terasa lebih ringan, lebih sihat dan lebih bertenaga.



TESTIMONI JAMU WANE-TA





IDA MUSTAFFA , BESUT TERENGGANU
HP: 012-9387***
Saya telah mencuba berbagai produk utk mendapatkan zuriat tetapi tdk berhasil setelah menggunakan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA DLM MASA 2 bulan dgn izin ALLAH S.W.T saya di sahkan hamil.


ZAKIAH OMAR
HP: 013-9681***
Suami memuji hubungan intim makin hebat.


NORAZIAH SULAIMAN
HP: 012-6196***
Salam, sblm ini saya menghadapi masalah keputihan yg teruk serta masalah peranakan yg selalu terasa sakit ketika bersama suami. Tapi selepas mencuba FZ'S HERBS JAMU WANE-TA dlm 1 botol saya dapati keputihan teruk yg saya alami sblm ini tlh hilang & tak gatal lg. Masalah peranakan saya jg tlh kembali sht. suami saya memuji saya & berpesan agar saya meneruskan makan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA ini.



TESTIMONI SMS


PUAN AZURA, KUALA PILAH NEGERI SEMBILAN
HP : 017-3930***
Salam, kak wan memang bagus sabun kulit kayu manis tu. Suami saya yg mengidap resdung setelah sekian lama telah beransur pulih stelah mengamalkan sabun tu selama dua minggu. Dia kini tak seperti dulu selalu berhingus. Terima kasih. Saya juga menggunakan sabun beras ternyata ianya juga ok.

HP: 010-8943***
Salam kak wan, apa kaba, syukur Alhamdulillah dslyem tu ok, cuma perut ni ssah nak kempis, kadang2 nampak kempis, kadang2 perut buncit, perut ni byk angina, silap je mkn kembung perut…tp buang air bsr ok, angina byk keluar, tp perut ni x jg kempis, tp sya ttap yakin dslyem ni mmang blh, Cuma tindak blsnya lambat skt..tp sya ok..terima kasih kak wan.

HP: 017-6556***
Salam sya dah menggunakan D-slim selama 3 minggu, memang Nampak keberkesanannya, perut sya dah mula mengempis, berat badan dah turun sebanyak 6 kilo, pembuangan air besar lanca, t/kasih kak wan, sya akan terus menggunakan produk ini..

HP : 017-2753***
Slam, saya sudah menggunakan sbun beras memang berkesan. Dulu kulit muka kusam. Sekarang dah cerah. Kawan kawan sebuk bertanya. Sekarang rakan nak mencuba pula. Tq kak wan.

HP: 019-9440***
Salam k.wan, keadaan sya dh jadi sedia kala dh. Klu dlu sya nak baju kebaya rasa malu. Sbb perut sya mcm org mengandung. Skg ni xlg. Klau dulu saya pakai bju kebaya dkt lengan ketat, perut buncit & klau nak kancing bju x bleh. Tapi skrg Alhamdulillah… tq FZs.


HP: 019-4203***
Alhamdulilah….lps sya gunakn sbun bras perang tu pda bby sya ruam pnsnya dh ilang skrg ni tggl bks ruam yg dh kering itu pun dh malap dh, malah suami pula dah hilang tompok2 hitam d kebanyakan bdn dia klu dlu ada kla gtal bla gru tompok2 itam tu akn jd brdbu halus (putih) dlu tya doctor ingat kn kurap doctor kta bkn dia bg ubt spu tp x juga ilang tp skrg dh x de sjk guna sbun tu…Cuma skrg ni tggh lihat anak remaja sya yg menghadapi resdung muka dia pun byk jerawat, wlupun blm hlg spnuhnya tp dah mula brkurangan.. dh x krp brsin… dlu truk sngt sya akn truskn ke2nya brtrusan…. Terima ksh Puan Wan.

HP: 012-8417***
Salam kak.. Alhamdllah berat sy trun 5kg.. tp kn kak klu sy mkn tablet 2 tgh mlm mst sy buat air bsar.. kdg2 pg2 wktu nk solat subuh..
Trime kak wan, Dslyim btl2 berkesan.

(p/s: Semua testimoni ini adalah original tanpa sebarang edit)


Untuk tempahan atau pertanyaan:
*email ke fzcosmeticon9@gmail.com
*comment kt page ni
*pergi ke page FB Pengedar FZ's Cosmetic n hantar private message

If u got time, feel free to view this page
Faqs FZ's Cosmetic
Testimoni Pengguna FZ's Cosmetic
FZ's Cosmetic Products



Find us on Facebook


Like us

No comments:

Post a Comment